poniedziałek, 21 września 2015

Dzień dobry.

Cześć Kochani! Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad prowadzeniem bloga, aż w końcu zdecydowałam. Bum! Jestem!
Każda kobieta chce wyglądać pięknie, niestety niektóre z Nas mają problemy przez które nie mogą pozwalać sobie na szalone "shoppingi". Dlatego też postanowiłam założyć bloga, w którym będę publikować stylizacje za mniej niż 250 zł;) Dołożę wszelkich starań, aby prezentowane ciuchy były zgodne z panującymi trendami, ale także nie oprę się magicznym wyprzedażom. Nie będę bała się korzystania z popularnych stron internetowych tj, allegro. Uważam, że zawsze można znaleźć coś co nie jest "firmowe", a może prezentować się równie pięknie.  Mam nadzieję, że mój blog zyska waszą akceptację i dzięki Wam będę mogła prowadzić go jak najdłużej.

W każdej stylizacji znajdziecie cenę całkowitą, ceny poszczególnych rzeczy, a także linki do sklepów, w których możecie je znaleźć. Już niedługo zamieszczę kolejny post z pierwszymi stylizacjami, póki co muszę nadać wyrazistości ogólnemu wyglądowi bloga. Buźka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz